آغاز به کار سامانه مرکز آموزش اتاق اصناف ایران

آغاز به کار سامانه مرکز آموزش اتاق اصناف ایران

با پیگیری‌های و مذاکرات انجام شده قرارداد نهایی همکاری میان اتاق اصناف ایران و مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) به منظور راه‌اندازی سامانه مرکز آموزش و پژوهش اتاق اصناف ایران و با هدف ارتقا محیط کسب‌و‌‌کارها امضا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، این نشست با حضور حسین طاهرمحمدی رئیس اتاق اصناف ایران، مهدی امیدوار خزانه‌دار، عبدالله توانگر دبیر هیات رئیسه اتاق اصناف ایران ، حسین مهویدی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره مرکز مگفا، و نیز جمعی از مدیران اتاق اصناف ایران و مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) در اتاق اصناف ایران برگزار شد.

در این نشست حسین طاهرمحمدی رئیس اتاق اصناف ایران گفت: جامعه صنفی کشور ظرفیت بالقوه ای دارد که می‌توان با همراهی و همیاری بستر قدرتمندی را در حوزه آموزش برای بیش از سه میلیون فرد صنفی در کشور ایجاد کرد و همچنین در حوزه تشکل‌های صنفی جامعه هدف بزرگی با هشت هزار اتحادیه صنفی داریم که هر اتحادیه بین ۵ الی ۷ هفت نفر را شامل می‌شود و در نتیجه میتوان گفت نزدیک به ۵۰ هزار نفر در اتحادیه‌ها فعال هستند؛ بنابراین یک جامعه صنفی بسیار منسجم و یکپارچه داریم و افق پیش‌روی ما افق بسیار کلانی است.

وی تصریح کرد: استمرار این همکاری ‌می‌تواند موجب بهره‌برداری دو طرف شود و امیدواریم با باز شدن باب همکاری مشترک، شاهد دگرگونی در حوزه آموزش کشور باشیم و امید داریم این همکاری تداوم داشته باشد و سطح کیفی آموزش حوزه صنفی را به طور شایانی ارتقا یابد.

در ادامه حسین مهویدی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت مگفا گفت: مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) زیر نظر وزارت صمت فعالیت دارد و توسعه راهکارها و راهبردهای فناوری اطلاعات به خصوص در حوزه صنعت، معدن و تجارت را عهده‌دار است. خرسندیم که این فرصت در حوزه یادگیری و آموزش الکترونیک از سوی فعالان صنفی ایجاد شده است و امیدواریم بتوانیم بهترین خدمات را در این حوزه ارائه داده و هر دو سوی قرارداد از این همکاری منتفع شوند.

مقالات مرتبط

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *